čtvrtek 9. května 2013

Facebook vždy zdarma?

Jak se říká tomu principu, kdy je něco sice zdarma, ale musíte za to zaplatit? Někdo tomu říká Freemium, já tomu říkám zhovadilost :)
Dneska jsem řešila jednu takovou drobnost, a to že z dlouhodobýho vystavení hluku na parties hluchnu, a že se zeptám člověka ze skupiny Czech Trance Family, jaký si objednal špunty do uší. Než jsem stihla ochránit svoje zbytky sluchu, vyskočilo na mě tohle:

Pamatujete si, jak jste se registrovali, a že tam bylo něco ve smyslu "Facebook je, bude a byl vždy zdarma" ?
Nedávno proběhla českým netem zpráva, že pravděpodobně máte hromadu zpráv, o kterých nevíte. Zprávy od lidí, co nemáte v přátelích, dojdou do složky "Jiné". Do této složky se lze dostat JEDNÍM klikem ze zpráv (Příchozí zprávy -> Další), přesto o tom spousta uživatelů neví.
Téhle naší lenosti myslet někdo chytrý využil a jal se ji monetarizovat, jak vidno na obrázku nahoře.
Takže, je Facebook stále zdarma? Vsadím se, že se najde nějaký korporátní píárista, který obhájí, že ano, protože mám stále stejnou funkcionalitu  zadarmo. Že poslat zprávu někomu do jiné složky než "JINĚ" je něco navíc... něco co už ani není facebook :)


Žádné komentáře:

Okomentovat