úterý 7. května 2013

Jak nezírat do zdi, nevyhořet … a taky Disabled and Gay, a bariéry v komunikaci.

Dnes to nebude jen příběhový, bude to spíš únavně uvažující.

Mám známého, který je z Austrálie, a říká si Airwave Fañ, s tím vlnítkem nad n. (Víte jaká to byla práce to vlnítko zobrazit? :)

V trancové top 10 na beatportu jsou 2 trance tracky! Fascinující! Zbytek je ASOT trouse. Dělat v současný době v České republice trance akci, tedy akci bez ASOT trouse je dost čelinž. (Řekla bych že je to nedatelný, ale dala jsem to :) Jo a není to ještě tak zlý, v Austrálii to nejde už 9 let, to mi sdělil ten Airwave Fañ.

Každej promotér má asi moment kdy má chuť přestat bejt promotér. Každej aktivní handi člověk má občas chuť zůstat sedět doma, a zírat do zdi, někdy ty specifika komunikace se světem tam venku jsou … specifická. Ten problém se jmenuje „děje se mi to protože jsem postižená? Anebo jen proto že jsem obecně neschopná?“

Když jsem dělala první Mindcircus, tak jsem měsíc před akcí s hrůzou zjistila, že přestože mám hotovej plakát, tak je na stejnej termín vyvěšená jiná akce, hardtechno. Auvej. To byl moment, kdy mám v hlavě program „majitel klubu mě asi podrazil, protože jsem postižená/ neschopný máslo“. Mám zaplacenýho na grafika, domluvený DJe... sice mi tekly nervy, ale vědomá toho, že to tak bejt nemusí, tak mu volám, co se to děje.

Takže... s majitelem klubu mluvil hardtechno DJ, který je hluchej. A zatímco majitel se domníval, že mu DJ oznamuje, že má hrát na mojí akci, DJ měl za to, že si domlouvá akci. A majitel klubu je bez internetu. A bez kreditu na SMS. (Auvej.) A prej že když se domluvím s tím hardtechno DJem, tak mu dá termín.

A teď vysvětlení. Prostě... už kdysi dávno jsem četla na BBC článek psanej neslyšícím, že tohle se prostě děje. Že neslyšící a nedoslýchavý se občas diví, co si domluvil. Takže se nedivím. Trochu se divím, jak jde hrát hardtechno s 82 procetní ztrátou sluchu, nicméně, beaty se rozpoznávají snáz než řeč, vinylu není třeba odezírat, je dost „accesible“ :)
Na druhou stranu, i když někdo zvládne hrát hardtechno, může mít potíže při telefonování. Při telefonování nejde odezírat. Takže jsem po SMS vysvětlila hard techno DJovi, aby si domluvil jinej termín. Doufám že jsem ho moc nevypsychovala a tak... ale vídám ho hrát docela často :)

A teď bez nějakejch oslích můstků, disabled and gay, prostě když byla poslední Pride, tak vím že tam byly filmy ohledně sexu a handicapovaných, vím že moje kámošky na kárce jely na alegorickejch vozech za pomocí Pride Teamu... a že ten pochod jde docela pomalu, takže se asi příště přidám. A že pro současnou LGBT scénu nejsou handi lidi jako partneři problém, pravděpodobně, takže je zase o jednu tabu, nebo bariéru v komunikaci míň.  

Žádné komentáře:

Okomentovat